AWP Crosshair Ekleme

awp aim ekleme

İndirdiğiniz awp-crosshair.zip dosyasını arşivden çıkartın çıkan v_awp.mdl ve w_awp.mdl dosyalarını cs 1.6 kurulu yere girin Valve > cstrike > models klasörüne atın ve gelen uyarıda tümüne evet diyip geçin.


Oyna girin AWP Crosshair eklenmiş olacak artık zoom açmadanda awp ile adam vurabilirsiniz.


ataşehir escort
kadıköy escort
anadolu yakası escort
Not: model dosyası sxe’den geçmez sxe model geçirmek için tıklayın.

CFG İndir: AWP Crosshair yüksek hızda indirin!
Dosyayı indirmek için tıklayınız. (221,3 KiB) (20.998)
Virüs taraması yapılmıştır güven içinde indirebilirsiniz.

Rar şifresi: www.sakdag.com

sXe Hatasına karşı orjinal awp dosyasını yüklemek isterseniz tıklayın.


“AWP Crosshair Ekleme” için 21 cevap

  1. avni dedi ki:

    sxe kabul etmiyo

  2. SAMET AKDAĞ dedi ki:

    @avni
    sXeden geçmez sxe den geçen sürüm çıkınca bilgilendirileceksiniz

  3. SAMET AKDAĞ dedi ki:

    Bütün silahlarda crosshair göstermek ve crosshair boyutunu ayalarmak için yapılmış özel programı için tıklayın sitemizde mevttur.

    https://www.sakdag.com/crosshair-v1-0-7-sxe-crosshair-hack/

  4. Furkn dedi ki:

    Afedersin Kardeşim Ama Cross un etrafında siyah çizgiler oluşuyor çözümü nedir?

  5. Akın dedi ki:

    bunu indirince sxeden model gecirme diye konunuz var ordakileri yapsak sxe geçer mi? (bir de siz vladda oynayan SAMET AKDAG mısınız? :D )

  6. mehmet dedi ki:

    yalnız kardes croos sun gösterdiği yeri vurmuyor 1 metre sağına soluna atıyor :D

  7. Berkant bıçakçı dedi ki:

    kurulumu nasıl ?

  8. Hakan dedi ki:

    kardeş attim oluyor bi ulaşırmısın steam adresim RUFFIEN

  9. ibrahim dedi ki:

    kardeşim gl_spriteblend 0 da 1 de işe yaramıyo

  10. engin dedi ki:

    ya bn sıkıyorum sıkdım yere gıdmıo yanına gıdo napcam solermsıısnız

  11. Muhammed Daglı dedi ki:

    2 tane dosya çıktı bunları nabıyım

  12. Off cross un yanında siyah çizgi var dedi ki:

    Kardeşim etrafında siyah çizgiler çıkıyo gl_spriteblend “0″ gl_spriteblend “1” yazıyorum olmuyo napcam bi çözüm öner :/

  13. omuravci dedi ki:

    Aslında güzel bi uygulama ama kesinlikle çok kötü mermi ateş ettiğiniz yere gitmiyo bile o yüzden kullanılacak bişey değil.

  14. önder dedi ki:

    kardeşim indirdim cstrike > model e attım csye girdim olmadı bi çözüm lütfen

  15. MvK # SqAT ' dedi ki:

    Evet samet akdağğğ seni çok iyi tanıyamlardanım mailime ulaşırsan biraz konuşmak isterim ve sxesden geçmiyor

  16. soner dedi ki:

    dosya bulunamıyor kontrol edermısınız

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.